Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Εδώ οι καλοί λόγοι χωρισμού! - email αναγνώστριας

"Καλησπέρα Νούμερο! 
Έγινα αναγνώστρια σου μέσω του συντάκτη “Ξενέρωτες”. Δεν ξέρεις πόσο χάρηκα μόλις μου είπε ότι υπάρχει και τέτοιο blog. Μπράβο σου λοιπόν που το δημιούργησες! Μιας και είδα ότι υπάρχει κεφάλαιο “Πρώην” θα ήθελα να σου πω και γω με τη σειρά μου έναν απ’ τους μοναδικά κινηματογραφικούς χωρισμούς μου. 
Τα είχα με ένα παιδί 6 μήνες, τον γνώριζα όμως πολλά χρόνια και εν ολίγοις να σου πω ότι ήταν ο παιδικός μου έρωτας. Είχαμε σχέση από απόσταση, αλλά δεν μας πολυπείραζε (στην αρχή τουλάχιστον). Οφείλω ωστόσο να του αναγνωρίσω πώς με έκανε να ξεχάσω τον προηγούμενο μαλάκα της ζωής μου, ο οποίος μου είχε δημιουργήσει τα περισσότερα κόμπλεξ (σωματικά κυρίως). Γιατί, βλέπεις, με ερωτεύτηκε όπως ήμουν, δεν ζητούσε αλλαγές όπως ο άλλος ο φούστης (αλλά ας μη το συνεχίσω, αυτό είναι μια άλλη πικρή ιστορία). Τέλος πάντων, να μην στα πολυλογώ, φτάνει η μέρα των γενεθλίων μου. Ο...αγαπημένος μου θα ερχόταν στην Αθήνα για να γιορτάσουμε μαζί και με τους φίλους μου τα γενέθλια μου. Είχα χαρεί τόσο εκείνη τη μέρα. Όπως σου είπα έμενε σε άλλη πόλη, πιο μακριά, οπότε για μένα αυτό ήταν μεγάλο δώρο. 


Την παραμονή των γενεθλίων μου τον περίμενα να έρθει σπίτι μου, ωστόσο όμως, λόγω του ότι το μαλακισμένο το μετρό είχε απεργία αναγκάστηκε να πάει να μείνει στα ξαδέρφια του. Ok λέω δεν χρειάζεται να χαλαστώ άλλωστε θα μείνει όλο το Σαβ/κο. Εδώ να σημειώσω ότι ο πρώην μου ήταν γενικά ζηλιάρης, για παράδειγμα (κρατηθείτε) δεν με άφηνε να αλλάξω φωτογραφία στο facebook(!). Ήθελε να είχα φωτογραφία που είμαστε μαζί. Και αυτός μια τέτοια είχε μέχρι που πριν μια βδομάδα από τα γενέθλια μου άλλαξε και έβαλε μια μόνος του. Τον ρωτάω γιατί την άλλαξε και μου είπε “Έτσι”. Και του λέω ε άμα είναι έτσι να την αλλάξω και γω. Και μου λέει “Μην τολμήσεις”. Τεσπα, εκεί μαλώσαμε αλλά τα ξαναβρήκαμε. Ας το πάρει λέω το ποτάμι. 
Την παραμονή λοιπόν των γενεθλίων μου, μετά τις 12 αρχίσαν να μου στέλνουν χρόνια πολλά στο facebook και λέω (τι ήθελα και το σκέφτηκα το βούρλο) μιας και έχω γενέθλια σήμερα ας βάλω μια φωτογραφία που είμαι μόνη μου. Μαλακίες του καράμπελα βαριόμουν ΑΠΛΑ και δεν είχα τι να κάνω.  Εν τω μεταξύ αυτός, μπαίνει στο fb απ’ τα ξαδέρφια του, προφανώς την βλέπει, δεν μου λέει τίποτα και λέω ok δεν θα τον πείραξε. Και μου μιλούσε μια χαρά. Ξημερώνει η ιστορική μέρα και ξυπνάω πρωί για να πάω να παραλάβω την κολλητή μου από το ΚΤΕΛ που θα ερχόταν και αυτή για τα γενέθλια μου. Παίρνω τηλέφωνο τον “καλό μου” και του λέω:
-Καλημέρα! (Όλο χαρά εγώ)
-Καλημέρα, μου λέει (με υφάκι)
Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω
-Σε περιμένω να έρθεις σπίτι, σήμερα το μετρό λειτουργεί κανονικά.
-Μπαα...δεν έχω όρεξη για βόλτες, μου λέει.
Αφού κάνω μια παύση για να πάρω ανάσα και να συνειδητοποιήσω τι μου είπε του λέω και γω όσο πιο ήρεμα μπορούσα “Ok, θα σε πάρω μετά”
Λέω δεν μπορεί, πλάκα θα μου κάνει, άλλωστε σήμερα είναι τα γενέθλια μου! (ναι, χέστηκε) Τέλος πάντων, δεν έχουμε επικοινωνήσει μέχρι αργά το απογευματάκι. Εγώ έχω αρχίσει να ετοιμάζομαι, ωστόσο όχι τόσο χαρούμενα αφού δεν ήξερα τι έχει πάθει, νόμιζα πραγματικά πώς μου έκανε πλάκα (τόσο στον κόσμο μου ήμουν). Και αφού είμασταν έτοιμοι να βγούμε όλοι, είχα ειδοποιήσει φίλους, είχα κλείσει τραπέζι (!) του στέλνω μήνυμα: 
-Έλα, κόψε τώρα την πλάκα είμαι έτοιμη. Που θα βρεθούμε;
-Να βγεις και να περάσεις καλά. Εγώ δεν θα έρθω. Συγνώμη αλλά δεν μπορώ.
-Τι εννοείς, του λέω, τι έπαθες;
-Δεν θέλω να συνεχίσουμε να είμαστε μαζί.
Ε και πέφτω εγώ του θανατά. Κλάμα, φωνές, μέχρι και η κολλητή μου χέστηκε πάνω της, νόμιζε ότι θα κάνω καμία βλακεία άρχισε και καλούσε όποιον της ερχόταν να έρθει γιατί φοβόταν μόνη της (ξέρω είναι για γέλια τώρα που τα σκέφτομαι και γω, αλλά πραγματικά θα με λυπόσουν εκείνη τη μέρα). Η κατάληξη λοιπόν ήταν να μείνω σπίτι κλαμμένη, στεναχωρημένη και να περάσω τα πιο άθλια γενέθλια της ζωής μου. Και θα μου πεις εσύ τώρα είσαι ηλίθια έπρεπε να βγεις και να περάσεις καλά και να τον γράψεις στον θεικό ποπό σου! Θα σου πω δίκιο έχεις, τώρα πλέον ακόμα με μουτζώνω ακόμα και μετά από 1,5 χρόνο, αλλά βλέπεις τότε δεν σκεφτόμουν αυτό ήθελα απλά να τα ξαναβρώ μαζί του. ΤΟΣΟ κουτορνίθι ήμουν, αμέ. Αλλά δεν σταματάει εδώ η ιστορία. Έχει και συνέχεια. Την επόμενη μέρα μου στέλνει μήνυμα. 
-Καλημέρα, μου λέει, πώς είσαι;
- Καλά, του λέω, εσύ; (ξέρω με βρίζεις, επειδή του απάντησα, κάτσε όμως γιατί θα γελάσεις)
-Καλά, μου λέει. Σήμερα φεύγω και ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη για ότι έκανα χθες και μπλα μπλα μπλα ήταν έτοιμος να με ρίξει ώσπου τι πιστεύεις ότι γυρίζει και με ρωτάει σε κάποια φάση:
-Α να σε ρωτήσω γιατί άλλαξε φωτογραφία στο facebook;; 
Και εδώ είναι που λες το μεγάλο WTF!!! Και εκεί που σκούπιζα τις μυξούλες μου, μένω καλαμάκι. Άρχισα τα γαλλικά (παίζει να με άκουσε όλη η πολυκατοικία) άρχιζα να με μουτζώνω και να μονολογώ μόνη μου. Αφού συνήλθα του είπα έτσι επειδή είχα γενέθλια είπα να βάλω μια μόνη μου. Και να μη στα ξαναπολυλογώ δεν τα ξαναβρήκαμε ποτέ. Μόνο εκείνο το καλοκαίρι ρίξαμε κανά δυο έτσι για να θυμηθούμε τα παλιά και ο κύριος μετά βρήκε άλλη κλειδαριά! 
Αυτά που λες αγαπητό Νούμερο. Ξέρω θέλω ξύλο και γω αλλά πες μου τον βουτάς στον ασβέστη τον μαλάκα ή όχι;;"
Πρώτον αυξανόμαστε και πληθυνόμαστε ρεεεε! Στέλνετε mails κοπέλες άφοβα.
Δεύτερον το κείμενο ασχολίαστο. Τέτοια σκηνικά ούτε στο γυμνάσιο δεν θα ζούσαμε (αν είχαμε από τότε facebook οι περισσότεροι γηραιοί - φαντάζομαι τώρα θα γίνονται και τέτοια). Πόσο χρονών είναι ο τύπος, 12; Άλλαξες φωτογραφία και χωρίζουμε. Λ Ο Λ.

Τώρα ένα από τα λάθη είναι ότι ξαναβρεθήκατε αφού χωρίσατε για "κάνα δυο". Λάαααθος. Μόλις χωρίζεις και μάλιστα για τόσο χαζό λόγο, βάζεις ένα Χ στη μούρη του τύπου και προχωράς παρακάτω. Το ότι δεν βγήκες την ίδια μέρα είναι επίσης λάθος αλλά δεν το κατηγορώ γιατί κι εγώ αν δεις στην αντίστοιχη ανάρτηση είχα βγει με τα χίλια ζόρια. Λογικό είναι να στενοχωρηθείς ειδικά μετά από 6 μήνες σχέσης που κάνατε υποχωρήσεις και ταξίδια ο ένας για τον άλλον. Όμως έπρεπε την επόμενη - άντε την μεθεπόμενη μέρα να βγεις έξω να μαζέψεις 5-6 τηλέφωνα.

14 σχόλια:

  1. Προσωπικά νομίζω ότι το παλικάρι καλά φέρθηκε…
    Δεν φτάνει που θα είσαι όπως είσαι, κάνεις και την όμορφη στο φατσοβιβλίο … Καλό είναι που και που, ορισμένοι άνδρες να σας πληρώνουν με το ίδιο νόμισμα, μπας και κατεβάσετε τη μούρη που ανεξήγητα έχετε ψηλά εσείς οι ελληνίδες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βιβλιο θα γραψω με εσας δεν παιζει...

    Θα μου επιτρεψεις μερικες παρατηρησεις: Και θελω η κοπελιτσα να μου απαντησει.

    1) Κατ'αρχας να σε ενημερωσω. Οι σχεσεις εξ αποστασεως μαθηματικα αποδεδειγμενα καταργηθηκαν απο τον 2ρο Παγκοσμιο Πολεμο. Γιατι? Γιατι τοτε δεν υπηρχε ιντερνετ,υπηρχαν γραμματα απο το μετωπο(της μαχης) και υπηρχε εμπιστοσυνη και αγαπη αλλου επιπεδου. Οποτε τι περιμενες? Λυπαμαι που στο λεω θα αποτυχαινε ετσι και αλλιως.

    2)Εσυ περιμενες την μερα τον γενεθλιων σου λες και ειναι εθνικη εορτη και μαλιστα περιμενες να παει 12 η ωρα να μπεις στο FB να δεις ποιος παραμονευει να σου στειλει χρονια πολλα??? Εδω μας λες οτι κατα βαθος εχεις προβληματα αυτοεπιβεβαιωσης και θελεις να δεις ποιοι ειναι οι φιλοι σου??? Στις 12 η ωρα η κοιμασαι η ετοιμαζεσε για υπνο η εξω...δεν παραμονευεις στο FB...Επειτα ποιος ο λογος να αλλαξεις φωτο???Δηλαδη με φωτο που εισαι μαζι με το αγορι σου ακυρωνονται τα γενεθλια σου? Η η μερα ειναι μονο για σενα???Κατα προσεγγιση την μερα των γενεθλιων σου την εχουν και αλλα 10.000.000 ανα τον πλανητη οποτε τι κανει εσενα να πιστευεις οτι πρεπει να σταματησει η ΓΗ να γυριζει???

    3)Βλεπω οτι η ωριμοτητα χτυπαει κοκκινο και στους 2...Facebook???ΓΙΑ ΤΟ FACEBOOK???E ελεος με την μαλακια ρε παιδια...εχετε κανει το Facebook βασικο κομματι της ζωης σας???Το εσβησα και ειδα ποιοι ειναι οι φιλοι μου...εν ολιγης το βρισκω ακρως ανωριμο απο μερους σου...και απο το δικο του αλλα εσυ εκανες αρθρο...μου αρεσει που παρα που βγηκες και τον καντηλιαζεις τον τυπο εσυ αντιφασκεις λεγοντας

    "μετά τις 12 αρχίσαν να μου στέλνουν χρόνια πολλά στο facebook και λέω (τι ήθελα και το σκέφτηκα το βούρλο) μιας και έχω γενέθλια σήμερα ας βάλω μια φωτογραφία που είμαι μόνη μου"

    Δηλαδη ειναι μαλακας αλλα και εγω τι ηθελα και το σκεφτηκα? Εαν δεν την ειχες αλλαξει και δεν μαλωνατε δεν θα ηταν μαλακας θα ηταν καλος???

    4)ΣΕ ακουσε ολη η πολυκατοικια?Οχι ρε σκοινι να κρεμαστεις επρεπε να παρεις...εαν εμενες στην δικια μου πολυκατοικια θα σου εστελνα το police να εχεις να πορευεσε...δηλαδη για τον δικο σου γκομενο δεν κοιμηθηκε ο ανθρωπακος που ειτε δουλευε την αλλη μερα η εχει μια κυριακη να ξεκουραστει?Σορρυ που στο λεω εισαι πολυ εγωκεντρικη...

    5)Σου εριξε και 2 μανικια after ετσι για τα παλια? Και εσυ εκατσες? Να μας πεις ποιος ειναι να του στησουμε αγαλμα.Αλλο ενα δειγμα χαμηλης αυτοεκτιμησης απο μερους σου.

    6)"Λογικό είναι να στενοχωρηθείς ειδικά μετά από 6 μήνες σχέσης που κάνατε υποχωρήσεις και ταξίδια ο ένας για τον άλλον." 6 μηνες? Μου θυμιζει στον στρατο που μπαινανε αυτοι με μειωμενη θητεια και μας λεγαν απολυομαι ψαρουκλες σε 3 μηνες και εμεις θελαμε αλλους 18... Τοσο πολυ αλλαξαν οι σχεσεις?? Οι 6 μηνες πρεπει να ειναι τα μελια οχι να μπαινεις σε σοβαρη σχεση. Και τι υποχωρησεις εκανες? Δεν αλλαζες την φωτο στο facebook?Αυτο θα χαρω να μου το εξηγησετε...

    Οπως σου ειπα και πριν...αυτο δειχνει ελλειψη εμπιστοσυνης και ωριμοτητας και απο της 2 πλευρες. Ξαναψαχτο λιγο το ολο θεμα...θα δεις οτι και δεν θα πετυχαινε και δεν αξιζε τον κοπο ολο αυτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρομερή ιστορία... μου θύμησε το γυμνάσιο... χαχαχαχα... να βάζετε τουλάχιστον και τις ηλικίες να μπαίνουμε λίγο στο νόημα για το τί θα ακολουθήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δε θα καταλάβω τελικά ποτέ πως σκεπτόσαστε οι γυναίκες ......σε στεναχώρησε ο κύριος , σε έστειλε κανονικά αδιάβαστη , σε απειλούσε για μια φωτό φεησμπούκ - εαν είναι δυνατόν ,σου κανε και την "δυσκολη" στα τηλ και στα μνμ σου . και για το λόγο αυτό δεν παρευρέθη και στο γενεθλίατικο πάρτυ σου κιόλας ....

    εσυ δέ απο την άλλη έκατσες και εκανες την παλαβή , ούρλιαζες και δάκρυζες , σε φοβήθηκε και το μάτι τις φίλης σου , και μετα απ'ολα αυτά του χάρισες και δυό κρεββάτια του μάγκα έτσι για να θυμηθείτε τα "παλιά"

    υ.γ : δε θα σας καταλάβω ποτέ εσας τις γυναίκες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ωμή αλήθεια:
    1)Ο πρώην σου ζήτησε να αλλάξεις κάτι στην εμφάνιση. Άρα υποθέτω δεν είσαι HB 8-10 κάτι που ζητάνε οι περισσότεροι άντρες.
    2)Όταν χωρίζει ένας άντρας το πιθανότερο είναι να φταίει Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ. Καταλάβετέ το όλες. Έχεις δει κανέναν να χωρίζει HB10? Αντίθετα, θα της κάνει όλα τα χατήρια. Αυτό που είπε για τη photo στο facebook ήταν απλά γιατί έψαχνε αφορμή.
    3)Τον άφησες να σε βάλει στο frame του. Τι θα πει "Αλλαξα photo γιατι ετσι γουσταρω?" και τι θα πει "Να εχεις αυτη τη photo στο FB?" Εισαι ιδιοκτησία του? Θα σου πει μήπως με ποιους θα βγεις και άμα θα βγεις? Τι τους αφήνετε και σας κάνουν ότι θέλουν? Εσείς ξέρετε με ποιους βγαίνουνε και που πάνε? Πόσο μάλλον εξ αποστάσεως που αν θέλει σε κάνει και τάρανδο.
    4)AcidArrow No.5. Όπως τα λέει! Αυτοεκτίμηση μηδέν. Κατάλαβετε επιτέλους ότι όταν χωρίζω σημαίνει ΧΩΡΙΖΩ ΚΑΙ DELETE. Ούτε πήδημα, ούτε ραντεβού, ούτε τηλέφωνο, ούτε sms, ούτε μήνυμα στο Facebook. Είστε ή δεν είστε γυναίκες; Έχετε ή δεν έχετε δικαίωμα επιλογής; Ο επόμενος. Ξυπνάτε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα σας. Είμαι η αποστολέας του e-mail. Καταρχάς ευχαριστώ για τα σχόλια σας και που ο καθένας είπε τη γνώμη του. Σεβαστή. Αγαπητέ @Μουλάρι ο Αστραχάν προς τι τόση επίθεση; Δεν με γνωρίζεις καν πως είμαι, άρα πώς μπορείς να κρίνεις;
    Αγαπητέ @Acidarrow σχετικά με την 1η παρατήρηση δεν έχω κάτι να σου πω απλώς ήμουν ερωτευμένη, ενθουσιασμένη και δεν με ένοιαζε ειλικρινά. Όσον αφορά την 2η παρατήρηση περίμενα την μέρα των γενεθλίων μου όχι γιατί λες και ήταν εθνική εορτή απλά χαιρόμουν επειδή θα τον έβλεπα μετά από τόσο καιρό από κοντά. Για το fb δεν έχω να σου πω κάτι, απλώς βαριόμουνα, έτσι μου την κάπνισε να βάλω μια δικιά μου φωτογραφία. Το ανέφερα απλώς για να σας δώσω να καταλάβετε πόσο ζηλιάρης ήταν. 3ον,ok λίγο πολύ όλοι έχουμε fb έτσι να περνάει η ώρα τι να κάνουμε. Σχετικά με την 4η παρατήρηση μη το παίρνεις και συ τοις μετρητοίς για να δώσω έμφαση το είπα λόγω του ότι ήμουν πολύ εκνευρισμένη εκείνη τη στιγμή. Όσον αφορά την 5η παρατήρηση δεν θα σε κατηγορήσω, έχεις δίκιο άλλωστε και γω το έχω μετανοιώσει. Και τέλος, 6ον, σίγουρα οι 6 μήνες είναι λίγοι. Το γνωρίζω αυτό. Οι υποχωρήσεις που έκανα εγώ προσωπικά, γιατί αυτός δεν έκανε και τίποτα σπουδαίο, δεν ήταν μόνο μια απλή φωτογραφία στο fb, είναι και το γεγονός πώς μόνο εγώ πήγαινα στην περιοχή που έμενε και τον επισκεπτόμουν, εκείνος είχε έρθει μόνο μια φορά.
    Αγαπητέ Ανώνυμε η σχέση αυτή ήταν όντως γυμνασίου, δεν έχεις άδικο. Εγώ ήμουν 20 χρονών και αυτός 22, παρακαλώ.
    Αγαπητέ @Hondakias χμμ δεν θα σε κατηγορήσω...όπως είπα και στον @Acidarrow το έχω μετανοιώσει. Απλώς όταν είσαι "τυφλός" δεν καταλαβαίνεις τι κάνεις. Μετά αυτομουτζώνεσαι. :)
    Αγαπητέ @Ο συντάκτης εσένα θα σου απαντήσω προσωπικά... :)
    Όπως και να 'χει, αν και τα σχόλια σας ήταν επιθετικά κατά κάποιο τρόπο, σεβαστά ωστόσο. Το μόνο που ήθελα ήταν να πω την ιστορία μου και να σας δείξω πόσο ζηλιάρης ήταν. Υπήρξα και γω ζηλιάρα στη σχέση αυτή, δεν βγάζω το κώλο μου απ' έξω. Όταν όμως ο άλλος σε προκαλεί είναι λογικό και επόμενο να συμπεριφέρεσαι έτσι. Και δεν εννοώ μόνο τη φωτογραφία, αυτό το έφερα ως παράδειγμα. Ίσως και να μη χειρίστηκα καλά τον τρόπο που το έγραψα το e-mail και κάποιοι μου πετάξατε τα "βέλη" σας. :) Δεν πειράζει. Περιμένω τα σχόλια σας. Να 'στε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για την εκτενη απαντηση και επετρεψε μου να μοιραστω μερικα πραγματα που θα κανουν την δικη σου ζωη καλυτερη οπως καναν την δικη μου.

      Να θυμασαι οι μεγαλες αποστασεις καταπινονται και χωνευονται οι μικρες απλως ειναι αγκαθι και πονανε...
      Να θυμασαι ματια που δεν βλεποντε....

      Σβησε για λιγο καιρο το FB σου και δες απο τους υποτιθεμενους φιλους σου σε μια 10ρια μερες ποσοι απο αυτους θα σε παρουν τηλεφωνο για καφε. Οσοι παρουν κρατα τους τους υπολοιπους ξεχνα το δεν ειναι φιλοι σου. Κατα προσεγγιση σε καθε ενα μας αναλογουν 1-2 πολυ καλοι φιλοι.

      μεχρι και 6 μηνες θα πρεπει να εισαι χαλαρη και να το διασκεδαζεις.Ακομα τον μαθαινεις τον αλλο. Δεσμευσεις του τυπου αλλαξε φωτο και ιδιοκτησιες δεν παιζει με την καμια. Και ιδιαιτερα αφου δεν μενετε μαζι. Ακομα μαθαινεις δεν μπορεις να ξερεις εναν ανθρωπο απο τους 6 μηνες. Εκτος εαν ειναι τοσο ρηχος πια που ειναι ανοιχτο βιβλιο για τυφλους.

      Τωρα ενα προσωπικο σχολιο...εγω εαν σηκωνα τον κ@λο μου να ερθω σε αλλη πολη φιλοξενουμενος ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ για τα γενεθλια της κοπελας μου το τελευταιο που θα της ελεγα θα ηταν να χωρισουμε. Θα το καταπινα και θα της το ελεγα αλλη μερα...αρα κατι αλλο επαιξε και μαλλον εγινε εκει στα ξαδερφια του. Εκτος εαν ειναι τοσο κουτος πια που το timing του στην καλυτερη ειναι 15 μερες πισω...

      Εαν ειπες οτι παραλιγο να σηκωσεις την πολυκατοικια για γλαφυροτητα οκ πασο...μαζι σου.

      Τελος οτι σου ειπε ο Συντακτης. Τελειωσαμε σημαινει τελειωσαμε ουτε μα ουτε μου. Κατα 99% ολο αυτο σου εχει αφησει ενα απωθημενο που κατα πασα πιθανοτητα θα πεσει πανω στην επομενη σου σχεση...

      Διαγραφή
    2. Φίλε Acidarrow σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Σχετικά με το fb μην ανησυχείς δεν δίνω τόσο βάση. :) Οι πραγματικοί φίλοι που έχω στην καθημερινότητα μου είναι λίγοι και καλοί και χαίρομαι γι' αυτό. Το κάνω καθαρά για να περνάει η ώρα τίποτα περαιτέρω. Όσον αφορά το γεγονός πώς στους 6 μήνες πρέπει να είμαστε στα καλύτερα μας, εννοείται αυτό και γω αυτό υποστηρίζω. Ok θα υπάρξουν στιγμές που πιθανόν να μαλώσεις για βλακείες αλλά δεν θα πρέπει να σοβαρέψει τόσο το πράγμα και να φτάσουμε στα άκρα. Αυτό που λες πώς κάτι είχε γίνει εκεί στα ξαδέρφια του το έχω σκεφτεί και γω αλλά όπως και να 'χει δεν το έμαθα ποτέ. Μου είχαν στείλει μήνυμα όμως, συγκεκριμένα ο ένας απ' αυτούς και με ρώτησε τι έγινε και το διαλύσαμε...Δεν ξέρω...Μπορεί και να το έκανε έτσι για ξεκάρφωμα και να είχε παιχτεί όντως κάτι εκείνη τη μέρα. Τέλος πάντων, εγώ απλώς την ιστορία μου ήθελα να γράψω δεν το κάνω γιατί πιστεύω ότι μου έχει μείνει απωθημένο ή κάτι τέτοιο. Αν μου είχε μείνει δεν θα προχωρούσα σε επόμενη σχέση μετά απ' αυτόν και θα ήμουν ακόμα κολλημένη. Δεν ισχύει όμως κάτι τέτοιο, ειλικρινά. :)

      Διαγραφή
  7. ναι εντάξει φίλη μου αποστολέα ....αλλα αυτό που αδυνατώ να καταλάβω είναι πως του χαρίστηκες έτσι ? μήπως του κανες και συ ζήλιες και πραματα και θάματα μεστο εξαμηνο αυτό , και ξέχασες να τα αναφέρεις στο πόστ σου ?

    γιατί εμένα τουλάχιστο μου φαίνεται αδιανόητο και να φερόμουνα έτσι σε ένα κορίτσι μου που χε τα γενέθλια του , αλλά και άλλο τόσο να συμπεριφερόμουνα αμα είναι όπως τα λες στο υποψήφιο έτερον μου ήμισυ !!!!! δηλαδή μια φωτό στο φεησμπούκ είναι αιτία να μη παω στου κοριτσιού μου το γενεθλιάτικο πάρτυ ??? και να με χει ταράξει στα τηλέφωνα και στα μνμ περί τούτου ?? και συ να του την χαρίζεις και να τον ξαναθές ???

    κάτι πρέπει να του χες κάνει και εσύ δεν εξηγείται !! αλλιώς γιατί βρεθήκατε όπως λές δυο φορές μετα τον χωρισμό σας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, σου είπα δεν υπήρξα και γω τέλεια. Σε μια σχέση που τελειώνει πάντα και οι 2 φταίνε. Απλώς δεν είχε προηγηθεί κάτι άλλο και εκείνο το χρονικό διάστημα είμασταν ok. Μόνο αυτό με την φωτογραφία που τον έπιασε υστερία. Τι να σου πω, μπορεί φυσικά να βρήκε και αφορμή αυτό γιατί βαρέθηκε και ήθελε να το διαλύσουμε. Την επόμενη όμως, γιατί μου έστειλε μήνυμα και το μετάνιωσε; Δεν ξέρω...όσον αφορά γιατί του χαρίστηκα, εε ήμουν ηλίθια, αυτό το είπαμε.

      Διαγραφή
  8. Μη το ζοριζεις το πραγμα και πας σε αναλυσεις επι αναλυσεων κτλ
    απλα σε βαρεθηκε και βρηκε αλλη..Τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα αγαπητέ orestisd. Δεν είχα σκοπό να το ζορίσω το θέμα ούτε να το αναλύσω. Εγώ απλώς την ιστορία μου ήθελα να πω. Και γω σ' αυτό καταλήγω, το γεγονός ότι βαρέθηκε. Αυτό που με πείραξε είναι το ότι το έκανε αυτό την ημέρα που γιόρταζα και με τέτοιο τρόπο. Τίποτε άλλο... :)

      Διαγραφή
  9. Εγώ επιμένω (καθότι έχω ζήσει ανάλογες φάσεις σε αυτές τις ηλικίες), ότι δεν χρειάζεται να τη βαρέθηκε ή να μην ήταν εμφανίσιμη ή να έφταιγαν οι ΕΛ, οι εξωγήϊνοι κλπ. Απλά στα +/- 20 ψαχνόμαστε και τα αγοράκια και τα κοριτσάκια και γι'αυτό οι σχέσεις εξακολουθούν να είναι λίγο "γυμνασίου". Όχι βέβαια ότι και σε μεγαλύτερες ηλικίες δε συμβαίνει, αλλά -θεωρητικά- όσο απομακρύνεσαι από τα twenties και πας προς τα thirties, έ πήζει λίγο το μυαλό... δε χωρίζεις για μια φώτο στο facebook.

    Μη μασάς, πάμε παρακάτω... όπως είπαν και οι προλαλήσαντες επιλογές οι γυναίκες έχετε πολλές ειδικά αν είστε από το μέσο όρο και πάνω σε εμφάνιση. Αρκεί να ανοίξετε λίγο τους ορίζοντες σας και να δίνετε "βήμα" σε όποιον προσπαθεί να σας προσεγγίσει και να μη "ξυνίζεστε". Ανοιχτείτε λίγο και θα ανακαλύψετε φοβερούς τύπους που είναι μόνοι (σα το λεμόνι) εκεί έξω... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλα το θεμα ειναι οτι ποτε δεν έδιναν ουτε θα δινουν βημα οι συγκεκριμενες..οποτε τζάμπα το "κυριε ελέησον"..ουτε τα λεμονια ουτε τα πορτοκαλια τις συγκινουνε πλεον...βυθισμενες στην κοσμαρα τους...αστο...

      Διαγραφή