Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

"Ο Βασιλιάς Ξενέρωτος" ή αλλιώς "ό,τι χειρότερο μου έτυχε ποτέ" - email αναγνώστριας

Λοιπόν αυτό το mail το έχω λάβει καιρό και το διαβάζω ακόμα όταν θέλω να φτιάξει η διάθεσή μου. Είναι κάπως τραγικό σαν συμβάν και ζητάω τις συγνώμες μου από την αποστολέα, όμως...
Θα δείτε κι εσείς. Παραθέτω:

"Cheers Νούμερο. Βρήκα το blog σου από τον ksenerotes και το διαβάζω τακτικά (όχι πως έχεις γράψει και πολλά).. Μετά από το άκυρο που έφαγες στο Συμβάν όπου χαρακτηριστικά λες ''στάθηκα λίγο σαν θλιμμένη καλόγρια να σκέφτομαι τι ΑΚΥΡΑΡΑ ήταν αυτή που έφαγα'' σκέφτηκα πως δεν είναι τίποτα μπροστά στη δικιά μου ιστορία και το δικό μου άκυρο.

Το παιδί το είχα γνωρίσει μόλις είχα περάσει στη σχολή, 2 χρόνια μεγαλύτερος από μένα. Εμφανίσιμος. Μέσω κάτι σεμιναρίων και των μαθημάτων ήρθαμε πιο κοντά. Φαινόταν ξεκάθαρα το πράγμα πως ψηνόμασταν και οι 2. Εγώ  μόλις είχα μπει στο πανεπιστήμιο και μόλις είχα βγει από σχέση αρκετών χρόνων, επομένως το μάτι μου έπαιζε και έπεσε πάνω σε αυτόν πρώτα. Έτυχε ρε συ Νούμερο, τι να κάνουμε.

Βγαίνουμε λοιπόν πρώτο ραντεβού, όλα καλά όλα ανθηρά, πέφτει και το πρώτο φιλί. Μας έπιασε και βροχή στο δρόμο και κάναμε χαζομάρες, χωριστήκαμε και γύρισα σπίτι ευδιάθετη. Η κατάληξη ήταν να τα φτιάξουμε όπως κατάλαβες. Βγαίναμε περίπου μια βδομάδα όταν μου είπε μια μέρα "θέλεις να έρθεις σπίτι μου για ταινία;". Σκέφτηκα από μέσα μου (όπως ο κάθε άνθρωπος φαντάζομαι) ότι αυτό σήμαινε "1/10 πιθανότητες να δούμε όντως ταινία". Πήγα εγώ λοιπόν εκεί, μου άνοιξε την πόρτα και είχε στρώσει ροδοπέταλα στο πάτωμα μέχρι την κρεβατοκάμαρα, κεράκια δεξιά αριστερά, μας είχε βγάλει ποτό και διάφορα καρδουλοειδή σχηματάκια παντού. Ε τι να σκεφτώ κι εγώ. Με το που καθόμαστε στο κρεβάτι και τσουγκρίζουμε τα ποτά μας, μου λέει "άντε πάω να βάλω την ταινία". Έμεινα λίγο. Λέω οκ, θα δούμε όντως ταινία τελικά, καλήηηη φάση. Είδαμε την ταινία (άθλια) και αρχίσαμε να ερχόμαστε πιο κοντά. Εκείνος χαμήλωσε τα φώτα και μου έβγαλε την μπλούζα. Να μην τα πολυλογώ, λίγο πριν γδυθούμε εντελώς σταματάει και μου λέει "Θέλω να σου πω κάτι, και θα σου κάνει εντύπωση που το ακούς από αγόρι". Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν ότι δεν είχε προφυλακτικά. Πού να ήξερα η καημένη.

Γυρνάει λοιπόν και συμπληρώνει τη φράση του λέγοντας το μυθικό "Δεν είμαι έτοιμος".

Κάτσε κάτσε κάτσε, wtf? W T F? Ροδοπέταλα ποτά καρδούλες μαλακίες μόνοι μας στο σπίτι και τελικά δεν είσαι έτοιμος; Μάλιστα. Οκ, συμβαίνει σκέφτηκα. Μπορεί να ήταν κουρασμένος ή δεν ξέρω και γω τι. Υπόψιν το παλικάρι γενικά καυχιόταν ότι έχει πάει με πολλές σε φίλους του από τη σχολή κλπ και μου τα είχαν σφυρίξει. Το αμέσως επόμενο πράγμα που σκέφτηκα λοιπόν ήταν "είναι παρθένος". Πρώτον γιατί δεν το διατυμπανάνε οι "original" γαμάω και δέρνω 24/7 και δεύτερον λόγω της ατακάρας "δεν είμαι έτοιμος".

Παρ' όλα αυτά δεν άφησα τον εαυτό μου να ξενερώσει εντελώς εντελώς. Την επόμενη μέρα λοιπόν του είπα να έρθει αυτός στο δικό μου σπίτι. Είχα κάνει τώρα εγώ προεργασία με καρδούλες από ρεσώ κεράκια και τα ρέστα των αμερικάνικων ταινιών. Ξανά λοιπόν το ίδιο σκηνικό παίζετε, φτάνουμε σε ένα σημείο "λίγο πριν το σεξ" και απλά με σήκωσε από πάνω του και με άφησε στην άκρη του κρεβατιού. Εκεί έμεινα κόκαλο. Δεν ήξερα πώς να αντιδράσω. Του είπα ένα καληνύχτα και έπεσα για ύπνο.

Την επόμενη μέρα μου είπε "τελικά θέλω να σου πω ότι τώρα είμαι έτοιμος". Ξέρεις τι ρε μεγάλε; ΣΤ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ! Τον έστειλα και πολύ έμεινε. Χώρια από τα φίδια που μου πούλαγε συνέχεια (ναι έλεγε άπειρα ψέματα γενικά γι' αυτόν για να φανεί καμπόσος στα μάτια μου) ήταν και λίγο βλάκας. Δηλαδή μια νορμάλ συζήτηση δεν είχαμε κάνει ποτέ.

8 μέρες σχέση λοιπόν του κώλου. Που θα ήθελα πολύ να διαγράψω από τη μνήμη μου και δεν.

Αυτά που λες Νουμεράκι. Συνέχισε να γράφεις!"

Δάκρυα στα μάτια με την ιστοριούλα, σχολιάστε οι άντρες από κάτω, πεθαίνω να δω σχόλια.

26 σχόλια:

  1. καλα οτινάνε το σκηνικό ......ο μάγκας πρέπει να το σκεφτηκε πολύ κουκλα μου ....ήταν μάλλον καψούρης

    και γώ θυμάμαι που γύρναγα με ενα κορίτσι με είχε βγάλει παρέα να με γνωρίσει την παρέα της και γω γούσταρα την κολλητή της , και σαν γυρνάγαμε βραδυάτικα με πρότεινε να σταματήσουμε παραδίπλα...σταματάω σε έναν πεζόδρομο με σπίτια ,κόσμο να περνάει απέξω ..οπουνάνε δίνω για δίπλωμα με λέει..ε εντάξει τις λέω , προχτές που μάρσαρες το αμάξι μου - τις το χα δώσει για λίγο - μόνο για δίπλωμα δεν είσαι..να κάτσω στα πόδια σου μου λέει ??? εγώ κόλλησα άρχισα τις χαζαμάρες και έγινε ότι έγινε

    στην περίπτωση σου , να υποθέσω οτι ήταν κάποιος που δεν ήξερε τι ήθελε και τελικά σου την έπαιξε έτσι ? μάλλον...ή έτσι πιστεύεις , ίσως ο μάγκας ηταν τελείως ανασφαλής

    και σου έφτιαξε τέτοιο σκηνικό με ροδοπέταλα γιατι σε είχε σχεδόν σίγουρη .....που άλλη ίσως μονο και που τα βλεπε αυτά ίσως έλεγε και το "αντε γειά" ....... έφτασε και στο σημείο και σε είπε τέτοια ιστορία ? και μετά σαν ξαναβρεθήκατε ξανά τα ίδια ? κάποιοι ή ειναι τελικά πολυ τυχεροί ή τους αγάπησε ο θεός ή εμείς οι υπόλοιποι είμαστε τελικά τόοοοοοοσο μαλάκες ..του βγαλες και τη μπλούζα λές σε καποιο κρέββατο..τελικα

    εγώ τέτοιο παιγνίδι σε κορίτσι δε θά κανα ουτε για πλάκα...δηλάδή και παρθένος να μουνα , και να βρισκόσουνα εσυ ενα κορίτσι στο κρεβάτι μαζί μου . ε θα θελα να σου φιλήσω τα στήθια το παρακάτω να σε χορτάσω μια βραδυά ολόκληρη ,μη πω και κακές κουβέντες και ενοχλήσω.. ε εναν κορίτσαρο θα χα στην αγκαλιά μου , ε να μην την λατρέψω ??? .....

    δε ξέρω φίλη μου εσυ που γράφεις το άρθρο , αυτος ο τυπάκος ή την είχε δει ο "μαμιας" των βορίων προαστείων ή παραείταν ντροπαλός ή απλά εσείς τα κορίτσια παραδίνεστε στον κάθε ξενέρωτο ειλικρινά (έναν οτινάνε που απλά έχει εκ γεννέτης όμορφα χαρακτηριστικά looks κτλ κτλ πορτοφόλι και κοινωνική καταξίωση λεφτά επιτυχία πτυχία και προσπερνάτε τελικά αυτόν που πραγματικά σας λατρεύει.....και θά χε σκοπό ζωής να σας βλέπει να χαμογελάτε..δε ξέρω κορίτσια και γώ οτινάνε λέω αλλη μια βραδυά κόκαλο απο το ποτό είμαι , να με συγχωρείτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βρίσκω κάτι παράλογο στις πράξεις της κοπέλας. Κι εγώ θα του έδινα μία ακόμη ευκαιρία μετά από εκείνο το βράδυ.

      Διαγραφή
  2. αυτός έπρεπε να της στείλει ενα μήνυμα ή έστω να της πεί οτι θα ξαναβρεθούμε εμείς τα δυό....στο λέω σαν άντρας... δηλαδή για κάτσε βρέ κορίτσι Νουμερο της έδωσε δυο ευκαιρίες ξεκάθαρες και μετά έκανε ο κύριος την παλαβή ???? αμα η δεσποινίς αυτή βγεί αύριο μεθαύριο και τον βρίζει θα χει και το δίκιο της....αυτός ο μάγκας είχε στρωμένο το κρεβάτι και διάλεξε να ξαπλώσει στο πάτωμα... Πως να στο πώ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο τύπος απλά δεν υπάρχει. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο τύπος δεν είχε ξαναπάει με γυναίκα. πράγμα φυσιολογικό μιας και όλοι και όλες ήμασταν κάποτε παρθένοι. Εδώ όμως υπάρχουν αρκετά ζητήματα. Πρώτον ο τύπος είχε πρόβλημα και έπρεπε ο ίδιος να προσπαθήσει να το λύσει, είτε μόνος είτε με βοήθεια κάποιου ψυχολόγου.

    Σημαντικό είναι το ότι ένιωθε την ανάγκη να δείξει περπατημένος. Το στερεότυπο είναι ο άντρας να είναι επιβήτορας, άρα για να επιβιώσει έπρεπε να "κατασκευάσει" ένα ψεύτικο παρελθόν. Έχει ο ίδιος ευθύνη για αυτό αλλά και όλοι μας που υποστηρίζουμε αυτού του είδους τα στερεότυπα.

    Τελειώνοντας, εάν στην παραπάνω ιστορία τα πρόσωπα είχαν αλλάξει ρόλους το συμπέρασμα θα ήταν διαφορετικό. Δηλαδή εάν η αποστολέας έλεγε την φράση "δεν είμαι έτοιμη", μάλλον για "καλή και ηθική κοπέλα" θα την χαρακτήριζαν οι περισσότεροι αφού δεν "του έκαστε έτσι εύκολα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. << Έχει ο ίδιος ευθύνη για αυτό αλλά και όλοι μας >> Άντρες και γυναίκες ..., η κοινωνία ολόκληρη υποστηρίζει αυτό το στερεότυπο κι αν θες ... κάνε κ' αλλιώς .

      Διαγραφή
  4. /Hondakias_Troll_Mode_enabled
    Οχι ρε, ούτε καν διάβασα τι εγραψες για την ιστορία σου! :-)

    Ότι λέει ο Peripteras. Ας πάει σε ψυχολόγο. Δηλαδή ακόμα κι αν πάρουμε το ενδεχόμενο ότι δεν θα κάνεις sex αμέσως, ε δεν θα κάτσεις να στρώσεις ροδοπέταλα, κεράκια, μουσικούλες και τα συναφή, να την ανάψεις την άλλη όσο δεν παίρνει και να την αφήσεις έτσι! Όλα αυτά θα τα κάνεις την ημέρα που θα είναι να το κάνετε 1η φορά αλλιώς θα χαλάσει το σκηνικό!

    Όπως λέει και το Νούμερο, καλό θα ήταν όταν είπε το παιδί "Τώρα είμαι έτοιμος" να τον δοκιμάσει να δει τι σκαμπάζει. Γιατί μπορεί μετά αυτός να γυρίσει να πει ότι η πρώην του ήταν ξενέρωτη, γιατί ξέρω γω "την 3η φορά δεν του έκατσε". Αλλά ότι κι αν βρει να πει, στη θέση της θα τον είχα κάνει ρόμπα σε όλη τη σχολή. Στεγνά όμως...

    ΥΓ. Peripteras και Master , στο δικό μου blog περνάτε και τώρα ούτε ένα "Γεια" δε λέτε ρε λαμόγια. Εγώ φταίω που σας μεγάλωσα στα πόδια μου :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΑ ΚΛΑΙΩ...ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ...καλυτερο παραμυθι δεν εχω διαβασει. Εαν ειναι αληθεια ο τυπος ειναι μεγαλος μαλακας και εχει προβλημα σοβαρο να παει σιιιιιγουρα να κοιταχτει...το πολυ πολυ να λανσαρει στο πανεπιστιμιο που παει ansamble με κουστουμακι που δενουν τα χερακια πισω.

    Δευτερη περιπτωση και λυπαμαι που θα ακουστω καφρος αλλα δεν υπαρχει αντρας και δη Ελληνας που εχει την γυναικα ετοιμη και λεει δεν ειμαι ετοιμος ποσο μαλλον παρθενος. Εδω μια βδομαδα περναει χωρις επαφη και βουλωνουν τα αυτακια οχι αυτος που ειχε σφεντονιασει το πομολο.

    Τωρα εαν κρινω απο τις καρδουλες και απο τα ροδοπεταλα μαλλον υποφερει απο το γνωστο συνδρομο θα γινω γκεουλας αλλα δεν το ξερω και η μαμα του τον παρααφηνε να παιζει με κουκλες. Ο σωστος εργενης εχει ενα καλο σετ μαυρα η καφε σατεν σκεπασματα,αναβει λιγα κερακια και εχει καθαρη ατμοσφαιρα και ενα καλο αρωματικο χωρου στην καλυτερη αλλα τις περισσοτερες το πολυ πολυ εχει ενα καθαρο δωματιο.Αμα τις ειχε ετοιμες τις καρδουλες και τα ροδοπεταλα ΒΡΑΣΤΑ. Αλλου παει το πραμα. Καρδουλες και ροδα μυρωδατα ειναι ανανταν παπανταμ γυναικειο προνομιο για την ημερα του Αγ. Βαλεντινου.Ουτε αυτες δεν το κανουν σε αλλες περιπτωσεις.

    Λες ενταξει κουρασμενος...γιατι τι εκανε ΕΣΚΑΒΕ? Φοιτηταριο ειναι κρασια επινε και εξυνε τα @@ του ολη μερα. Και εμεις πανεπιστημιο πηγαμε τα ιδια καναμε. Αλλα και παλι κουρασμενος οκ...εχεις ραντεβου το βραδυ εισαι κουρασμενος και τι κανεις?Σχοινακι και βαρη?ΟΧΙ κοιμασε ενα 2ωρο να εισαι φρεσκος. Ταινια ειδατε, δεν κανατε αναβαση στον Ολυμπο, ξαπλωμενοι εισασταν.

    Τωρα για τον Hondakia εχω μια ερωτηση. Για πες μου ρε ιπποτη της ασφαλτου γιατι σε εχω κοψει για περματημενο παλικαρι. Εσυ ετυχε να εισαι καψουρης με καμια κοπελα και σου κοπηκε η ορεξη στο δια ταυτα? Γιατι αμα πεις ναι παρτο αλλιως δεν σε παιρνει. Επιστημονικα επιβεβαιωμενο απο τους μεγαλυτερους ειδημονες οτι ο αντρας στην πρωτη επαφη θελει να αποδειξει την αξια του οποτε δεν παιζει αυτο. Και οσοι το ειπανε ειναι ψεμα.

    Τωρα να πιασω την τσιριμπιμ τσιριμπομ...η φιλεναδιτσα που σου το εστειλε φωτο σου εστειλε? Μηπως ο κομμενος εκανε πισω γιατι την ειδε στο φως και τρομαξε? Μηπως ειπε να μην το κανει τελικα το ψυχικο? Η μηπως η δικια σου αρχισε τα "το πρωτο μας παιδι θα το λενε Λευτερη" και ο αλλος ειπε "σπιτι μου ειναι απο που να φυγω?"

    Οπως και να εχει η φιδι μας πουλαει η φιλεναδιτσα σου γιατι ειπε να γινει λιγο like whore γιατι βαρεθηκε το FB η οντως ετσι εγινε και δεν μας τα πε ολα. Παντως ας κραταμε μια πισινη γιατι χοντρα μας τα λετε. Σας την πεφτουμε δεν σας αρεσει. Δεν σας την πεφτουμε παλι δεν σας αρεσει. Και οταν φτανουμε στο δια ταυτα εχει πεσει στον ποιο μαλακα του χωριου που χαλαει την πιατσα.

    Σορρυ για το υφος του ποστ. Παντως ακομα γελαω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά τα λές μάγκα..... το σκηνικό είναι πράγματι οτινάνε , παλαβά πράματα , εγώ δεν έχω ανάψει ποτέ στο κρεββάτι κεράκια ουτε έστρωσα ροδοπέταλα, αυτα ουτε στις ταινίες δε γίνονται , τι ειναι τελοσπάντων ενα κρεββάτι ? πανήγυρι ?

    Να σου απαντήσω : Καψούρης με μια συγκεγκριμένη είμαι αδερφέ αλλα αφου δεν μπορώ προς το παρον να την έχω , ε τι θα κάνω? θα ψάξω και αλλού....αμα την είχα την δεσποινίς αυτην την καψόυρα μου και μια βραδυά μου βγαζε τη μπλούζα θα γινόμουνα στο πι και φί τυφέκιο που θα ζηλευε και το g3 και το μ1 που κουβαλάγαμε στη σκοπιά στο στρατό

    εννοώ μήπως το παιδί που έκανε το σκηνικό αυτό στην φίλη της Νούμερο ήταν καψούρης μέχρι τέλους με κάποια άλλη φίλη της τελικα , και δε ήθελε αυτήν ..και είχε προετοιμάσει ολο αυτό το σκηνικό για την άλλη , αλλα παρόλα αυτά αφού φτάσανε στο σημείο και έστω ενα άλλο απο αυτο που ηθελε κορίτσι πράμα ξεγυμνωνόταν έτσι μπρός του, ε ρε φίλε δε πάει έτσι το πράμα οπως το πήγε ο ήρωας τις ιστορίας όμως, κάνε το ψυχικό να φχαριστηθεί και το κορίτσι ή ξεκαθάρισε της πως είσαι παρθένος-ηθελα αλλη τελικά-ομοφυλόφιλος- πες και ενα ψέμμα , κακα τα ψέμματα δεν είναι δυνατον να πληγώνεις έτσι ενα κορίτσι οτι και να νε...... και ντάξει η ιστορία αυτή παραείναι περίεργη σε λέω ο τύπος αυτος πρέπει να οτινάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και μονο που απαντησες με επιβεβαιωσες στα παραπανω που ειπα. Τωρα εαν ητανε καψουρης με αλλη δεν ειχε καμια δουλεια να κλεισει ραντεβου με την αποπανω...αλλα εαν την ειδε μπηχτης και ειπε να το χωσει αλλου τι τον εκανε να το μετανιωσει??...αφου την εφερε στην φωλεα πρεπει να την φαει...οριστε τωρα τον ειπαμε πουστη και ησυχασε...tωρα οσο για το θεμα ατμοσφαιρα θα την κανεις ρε συ και στο κρεββατι αλλα ομορφα και αντρικα οχι που μου κανε στο σπιτι η χαρα της Barbie...αυτος μονο κουδουνια και αφισσα Justin Bieber δεν κρεμασε...ετσι δεν πας να κανεις ερωτα...pyjama party κανεις με τις φιλεναδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαααχαααχ οτινάνε αδερφέ να παίζει και κάνα τέτοιο την ώρα που περπάταγε στα ροδοπέταλα και αντίκρυζε την αφίσα Justin
    Bieber χααααχαχ είχα κοπέι ,το κορίτσι http://www.youtube.com/watch?v=eNvUS-6PTbs&ob=av2e στο στερεοφωνο

    χμμμμ το ποτό καμμια φορά εξαπατά τον νού, εγώ μάλλον παρεξήγησα το άρθρο , ο ήρωας της ιστορίας περίμενε οτι θα βγεί με το κορίτσι και την παρέα της -αρα ίσως γούσταρε κάποιαν απο την παρέα -στην προκειμένη περίπτωση όμως ήταν τα δυό τους και καταλήξαν εκεί ? μα πώς ? και άμα κατάληξαν εκεί πως να πάει έτσι το πράμα ? αδερφέ τέτοιο σκηνικό ούτε στις ταινίες δε συμβαίνει αλλα να χουμε να λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οπως αναφερανε και οι προηγουμενοι το κειμενο δεν φαίνεται αληθινη εμπειρία,καλο θα ήταν να μην γράφετε φανταστικά πραγματα απλως και μoνο για να γεμισετε το blog,προτεινω στην συντακτρια να φτιαξει ενα blog για να ξυπνησει τις ελληνιδες και να τους διδαξει μαθηματα ωστε να μην το παιζουνε τοσο ψωνια....
    Το κειμενο δεν πειθει παντως αγαπητη συντακτρια(και το λεω με ολη την καλη προθεση)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας έκανα μια αφιέρωση στο μπλογκ μου, νούμερο, Acid Arrow και Συντάκτη, ρίξτε μια ματιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σε όλους τους φίλους που μαζεύτηκαν!
    Να πω για αρχή ότι ειλικρινά άλλη όρεξη δεν έχω από το να βγάζω ιστορίες από το μυαλό μου. Η ιστορία είναι δυστυχώς 100% αληθινή. Αφού στην αρχή σκεφτόμουν να μην το στείλω καν αυτό το email γιατί το έχω πει σε κάποια παιδιά από τη σχολή και θα καταλάβαιναν αμέσως ποια είμαι αν έπεφτε αυτή η ανάρτηση στα χέρια (ή μάλλον μάτια) τους.
    Στο δια ταύτα. Είχα καταλήξει στο ότι το παιδί είναι παρθένος. Όμως όπως λέω και στο email μου είναι αρκετά εμφανίσιμος και εκείνη την περίοδο ήταν 20άρης. Πόσες πιθανότητες υπήρχαν να μην του είχε κάνει ΜΙΑ κοπέλα το ψυχικό; Τι σκατά δηλαδή; Τόσο χάλια γούστο έχω; :Ρ Επίσης μόλις χωρίσαμε, 5-6 μέρες μετά ήταν με άλλη με την οποία τελικά έμειναν μαζί για 8 μήνες. Μην ρωτάτε πώς τα ξέρω όλα αυτά, δεν τον παρακολουθούσα και ειλικρινά δεν με ενδιέφερε τι έκανε στη ζωή του αλλά είχαμε κάποιους κοινούς φίλους και γνωστούς!
    Ελπίζω τουλάχιστον να είδε χαρά στα σκέλια της η οχταμηνίτικη που αναφέρω.
    Επίσης στον φίλο που λέει αν με έχει δει η Νούμερο και αν υπήρχε ενδεχόμενο να με είδε ο άλλος στο φως της μέρας και να τρόμαξε... πριν παιχτεί το σκηνικό είχαμε ήδη βγει το πρώτο ραντεβού και βλεπόμασταν κάθε μέρα στη σχολή. Επομένως δεν νομίζω να παίζει αυτό το ενδεχόμενο. Θα ήταν λογική εξήγηση πάντως, δε λέω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας πεις που καθετε να παμε να του δωσουμε τα συγχαρηκια τετοιο παλικαρι που ειναι. Περα απο την πλακα ομως. Αρκετα γελασαμε. Εγω θα σου πω το αλλο. Μηπως ολα αυτα εγιναν για να ζηλεψει η οχταμηνιτικια? Και εαν λες οτι ειναι ο Βασιλιας της Κομπρας το βγαλσιμο της μπλουζας εγινε σεναριο πορνοταινιας?Κατα πασα πιθανοτητα εισουν ο καταλυτης για να επιτυχει τον σκοπο του οποτε μπραβο σου μολις το εκανες ΕΣΥ το ψυχικο και κατα πασα πιθανοτητα στον κυκλο του εσυ εισαι το θυμα οποια και εαν ειναι η αληθεια. Απο την αλλη με εσενα προθυμη και ετοιμη και δεν εκανε τιποτα ειναι αξιος της μοιρας του αλλα και εμεις των οσων μας σουρνετε. Τωρα δεν ξερω πως εισαι εμφανισιακα και μονο υποθεσεις μπορω να κανω οποτε ουτε το γουστο του μπορω να κρινω ουτε το δικο σου. Φιλικα παντα ομως για ολους τους υπολοιπους νορμαλ αντρες μας φανηκε υπερβολικο και ισως και εξω φρενων κατασταση.

      Διαγραφή
  13. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ ε τοτε Hondakia καλα κανουν και μας βριζουν.Αμα ο φιδις βγηκε για την φιλεναδα και εφτασε στο ξεβρακωμα με αλλη και δεν εφαγε ΚΑΜΙΑ πρεπει να βγαζουν την φωτο απο κατι τετοιους να παμε να τους φτυνουμε...σε απωτερο σκοπο επρεπε να εχει φαει και τις 2 και αυτος οταν εφτασε στο βρακολαστιχο ειπε αστο μωρε θα παω για την φιλεναδα???...και τι περιμενε οτι η πρωτοετης θα ελεγε α καλο παιδι θα του γνωρισω τις φιλες μου????Α ρε Mel Brooks to Blazing Saddles 2 θα γυρνουσε με ολα αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και μετα ηρθε και ο Σουπερμαν...ρε μας κοροιδευετε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θα με πεθανετε αποψε...ελεος ρε θα παθω τιποτα απο τα γελια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μονο μια ερωτηση θελω να κανω.

    Ο τυπος ειναι στο πανεπιστημιο Ιωαννινων?

    Γιατι κι εμενα μου εχει τυχει κατι παρομοιο με εναν απο εκει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα παραθεσω τρια σεναρια που μου εχουν τυχει, τα οποια μπορει με καποιες διαφορες φυσικα να ισχυαν στην περιπτωση σου και να ξενερωσαν το παλικαρι.

    Σεναριο 1: Εισαι απο εκεινες τις κοπελες με λιγα κιλακια παραπανω, που φορωντας ρουχα αυτα δεν φαινονται, αλλα οταν τα βγαζεις φαινονται τρανταχτα οι αδυναμιες σου. Π.χ. εμενα μου εχει τυχει μια κοπελα να εχει γαμπες σαν δεινοσαυρος και κοιλια χαλια, ενω με τα ρουχα δεν φαινοταν τιποτα τετοιο. Ξενερωσα ασχημα τοτε. Αποτελεσμα να μην προσχωρησω στο σεξ γιατι δεν μπορουσα να αναψω...

    Σεναριο 2: Κοπελα με μια χαρα σωμα, ειχε στα αποκρυφα της σημεια καποια οργανα δυσαναλογα μεγαλα... Αηδιαστικο για μενα, επισης τοτε δεν προχωρησα παραπανω.

    Σεναριο 3: Αυτο ειναι το πιο συνηθισμενο και μου εχει τυχει 2 φορες κατι παρομοιο. Η ομορφη κοπελα, με ολες τις ιδανικες συνθηκες υπερ της να με ξενερωνει με την συμπεριφορα της στο φασωμα. Δηλαδη ενω εχει κορμαρα να ντρεπεται να κοιταω το σωμα της, να κανει ολο χαζορομαντικουλιστικα πραγματα που σε αποσπουν απο το σεξ, να μενει σαν παγοκολωνα οταν την γλειφεις, να μην πολυασχολειται μαζι σου αλλα να νοιαζεται μονο για την δικια της ευχαριστηση, ή τελος παντων οταν κανει τα προκαταρκτικα σε μενα (χερι, στομα) να μην το εχει και να μην ειναι σεξι ή να το κανει λες και ειναι αγγαρεια. Γενικα μου εχει τυχει να ξενερωνω απο εκεινες τις λεπτομερειες που σε χαλανε την ερωτικη στιγμη.

    Μπορει κατι τετοιο να συνεβη, σκεψου το. Αλλα ρε κοριτσια ελεος, το οτι εκεινη τη στιγμη δεν του βγηκε του ανθρωπου μπορει να οφειλεται σε χιλιους 2 λογους που εσεις ευθυνεστε. Μην νομιζετει οτι επειδη επιλεγετε να μας κατσετε θα πρεπει κι εμεις να ανταποκρινομαστε πληρως. Ξεκολληστε απο την νοοτροπια του 'καθομαι' αρα ο αλλος ευθυνεται για τα περισσοτερα πραγματα στο σεξ.

    Βεβαια η ατακα 'δεν ειμαι ετοιμος' δειχνει οτι το παιδι δεν ηθελε, απλα το εξεφρασε με ηλιθιο και καθολου πειστικο τροπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Εισαι απο εκεινες τις κοπελες με λιγα κιλακια παραπανω, που φορωντας ρουχα αυτα δεν φαινονται, αλλα οταν τα βγαζεις φαινονται τρανταχτα οι αδυναμιες σου. Π.χ. εμενα μου εχει τυχει μια κοπελα να εχει γαμπες σαν δεινοσαυρος και κοιλια χαλια, ενω με τα ρουχα δεν φαινοταν τιποτα τετοιο"

      Ερώτηση: Τι ρούχα είναι αυτά, μαγικά?

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχχαχααχ τι λεειιιιιιιιιιιιιιι 8εε μου!κατα πρωτον υπαρχει κατι που να μην σ 3ενερωνει αυτη ειναιη σωστη τοπο8ετηση γτ προφανως ολα σε 3ενερωνουν!κατα δευτερον να μην νομιζουμε οτι επειδη σας κα8μαστε 8α πρεπει να ανταποκρινεστε?αφου ο τυπος ειχε φτια3ει σκηνικο αρα παει να πει οτι η8ελε δεν τον αρπα3ε η κοπελα να τον βαλεικατω με το ζορι!ναιιιιιιιιιιιιι πες μας οτι πηγε να τον βιασει κιολας!αχχαχαχα

      Διαγραφή
  18. Σενάριο 1: Εκεί κι εγώ ξενερώνω. Οπότε σε αυτή την περίπτωση θα τον πιάσανε οι καϋλες μετά και είπε να το ξανασκεφτεί.

    Σενάριο 2: Τι είναι μωρέ, τραβεστί; Έλεος, πάμε παρακάτω.

    Σενάριο 3: Δεν υπάρχει αυτό. Καθήκον σου είναι να της πετάξεις τα μάτια έξω. Προτιμώ ένα HB8-10 που να στέκεται σαν αγγούρι, παρά ένα HB6-7.5 που να ξέρει να τα κάνει όλα. (και πείτε ότι χαζοεπιχείρημα θέλετε, η εικόνα μετράει στους άντρες κατά 90%)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα σεναρια 1 και 2 εγω θα ελεγα οτι μπορουν να ξεπεραστουν. Ομως το σεναριο 3 με τιποτα. Εγω τουλαχιστον δεν θα της κανω την χαρη να την πηδηξω την ηλιθια οσο ωραια κι αν ειναι για να μαθει να την ιδρωνει την φανελα, να μαθει οτι μονο η ομορφια δεν ειναι τιποτα, να μαθει να εκτιμα και να προσαρμοζεται και λιγο στις αναγκες του αντρα. Τους κανουμε ολα τα χατιρια και γι'αυτο εχουν τοσο ψηλα τον τουπε.

      Αληθινο περιστατικο της προηγουμενης εβδομαδας, σεναριου 3:
      Με πραγματικα πανεμορφη κοπελα και κορμαρα και απ'ολα, που ειχαμε ψιλοφασωθει πριν λιγο καιρο, καθεται φαση.

      Διαγραφή
    2. Στα σεναρια 1 και 2 εγω θα ελεγα οτι μπορουν να ξεπεραστουν. Ομως το σεναριο 3 με τιποτα. Εγω τουλαχιστον δεν θα της κανω την χαρη να την πηδηξω την ηλιθια οσο ωραια κι αν ειναι για να μαθει να την ιδρωνει την φανελα, να μαθει οτι μονο η ομορφια δεν ειναι τιποτα, να μαθει να εκτιμα και να προσαρμοζεται και λιγο στις αναγκες του αντρα. Τους κανουμε ολα τα χατιρια και γι'αυτο εχουν τοσο ψηλα τον τουπε.

      Αληθινο περιστατικο της προηγουμενης εβδομαδας, σεναριου 3:
      Με πραγματικα πανεμορφη κοπελα και κορμαρα και απ'ολα, που ειχαμε ψιλοφασωθει πριν λιγο καιρο, καθεται φαση.

      Διαγραφή
    3. Εκείνη την νύχτα παίχτηκε κάτι παραπάνω από ότι γράφτηκε.

      Η αφηγήτριά μας, μας παρουσίασε τα γεγονότα έτσι όπως ακριβώς έγιναν εαν τα έβλεπε κάποιος από μακριά.

      Τα συναισθήματα που έβγαιναν την συγκεκριμένη στιγμή από την ηρωίδα μας είναι ξεκάθαρα προς εμάς.
      Αλλά όχι προς τον ηρωά μας.
      Οι ενδιάμεσες λέξεις δεν περιγράφονται στο κείμενο και κατά πόσο τον επηρέασαν στο να πεί <>.
      Δεν ήταν έτοιμος γιατί ήταν ρομαντικός?
      Δεν ήταν έτοιμος γιατί η γυναίκα που είχε μπροστά του ήταν κάτι μοναδικό γι αυτόν?
      Δεν θα ήθελε με τίποτα να χαλάσει το <>?
      Δεν ήταν έτοιμος να καταλάβει το <> της γυναίκας, γιατί έχει αφήσει το δικό του <> στην άκρη?



      Σέβεται τον συνάνθρωπό του, δεν θέλει να είναι κάτω ή πάνω από αυτόν, θέλει να δώσει χρόνο στην σκέψη του συνανθρώπου του για να καταλήξει στο ότι <>.


      Σε σεβάστηκε ρε γυναίκα γιατί κάποτε του είπε μια άλλη, αν θα την σεβόταν μετά το πήδημα.
      Και αυτό τον πείραξε.

      ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΖΩΟ ο συνάνθρωπός σου φίλη μου και αυτό τον καταδικάζει να είναι, γκέι,μαλάκας,ξενέρωτος και εγώ δεν ξέρω τι,... σύμφωνα με τα σχόλια που διαβάζω.

      Θα έλεγα ότι είναι ευθύς.
      Ενα από τα λίγα άτομα που θα θεωρούσα straight!!!

      Και τώρα πάρε και λίγο χιούμορ.


      ΑΑΑΑΑΑΑΑχ. μου έστησε ροδοπέταλα.
      Και εκείνα τα κεριά που μου άναψε, με έστειλαν στον 7μο ουρανό.
      Κρίμα που τα έσβησε γρήγορα όταν του είπα ότι με ξενέρωσε!!!

      Διαγραφή