Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Ξενέρωτος μία; Ξενέρωτος δύο; Σήκω φύγε!

Αγανακτισμένες στο internet πρέπει να το κάνουμε εδώ μέσα.

Και που λες φίλτατε αναγνώστη, νισάφι, ως εδώ, δεν πάει άλλο. Facepalm όπως κάνει και η εικονιζόμενη. Ας εξηγηθώ.

Εδώ και καιρό, για να ακριβολογώ βασικά, εδώ και ΠΑΡΑ πολύ καιρό μου αρέσει ένας τύπος πολύ. Γνωριστήκαμε στη δουλειά και δεν είχαμε ποτέ ιδιαίτερα πάρε δώσε, δηλαδή τα τυπικά καλημέρα καλησπέρα τι κάνεις πώς περνάς. Τον είχα στο μυαλό μου ως κάποιο άπιαστο όνειρο, πώς όλες οι κοπέλες στο γυμνάσιο σταμπάρουμε κάποιον από το λύκειο και αρκούμαστε στο να τον βλέπουμε στα διαλείμματα να παίζει μπάσκετ; Ε κάπως έτσι. 2-3 πόντους πιο ψηλός από μένα (το μόνο πράγμα που με χαλάει αλλά σχεδόν αμελητέα), τρομερά εμφανίσιμος. Έχει ένα από αυτά τα πρόσωπα με τα υπέροχα χαρακτηριστικά από πάνω μέχρι κάτω. Δεν έτρεφα ποτέ την παραμικρή αυταπάτη ότι μπορεί να ενδιαφερθεί κάποια στιγμή για μένα, ούτε πίστευα ποτέ ότι θα μπορούσα έστω να του πιάσω μια πιο σοβαρή κουβέντα.

Μέγα λάθος.

Στα πλαίσια της δουλειάς είχαμε ανταλλάξει τηλέφωνα και δεν είχε πάρει ποτέ κάποιος τηλέφωνο τον άλλον, ήταν απλά μια παραπάνω επαφή στο κινητό μου. Σε κάποιο event σε μαγαζί του κέντρου λοιπόν είχε τύχει να παραβρεθούμε και οι 2, αφού εγώ του είχα ρίξει ένα μίνι πρήξιμο σχετικά με το "θα είναι υπέροχα, πάντα περνάμε καλά εκεί" κλπ. Εκείνος έκανε λίγο το δύσκολο όμως τελικά είπε θα περνούσε. Το θεώρησα τεράστια νίκη.

Εκεί πρέπει να ήταν και η πρώτη φορά που χρειάστηκε να τον πάρω τηλέφωνο. Ενώ είχα ήδη φτάσει εκεί με μια αρκετά μεγάλη παρέα τον πήρα να δω αν θα έρθει τελικά. Περιττό να πω τι άγχος είχα για αυτό το πρώτο τηλέφωνο. Μου είπε ότι σε 5 λεπτά θα έφτανε και να τον περίμενα κάτω γιατί δεν ήξερε πού ακριβώς έπεφτε το μέρος. Όταν τον είδα να φτάνει ένιωσα σαν να βγαίνω πρώτο ραντεβού με τον Μπραντ Πιτ. Αλήθεια. Πήγαμε μέσα, τον σύστησα στους φίλους μου και κάτσαμε απόμερα οι 2 μας. Το ένιωσα κάπως σαν "χρέος" να κάτσω μαζί του μιας και είχε έρθει μόνος του και δεν ήξερε κάποιον άλλον εκεί.

Οι ώρες περνούσαν, εμείς πίναμε το ποτό μας μιλώντας για απίστευτα άκυρα μεταξύ τους πράγματα, φυσική επαφή μηδέν πέρα από μια στιγμή που το χέρι του βρέθηκε στο μπούτι μου για μονοψήφιο αριθμό δευτερολέπτων, και γενικά εγώ είχα αρχίσει λίγο να ξενερώνω. Ειδικά όταν σε κάποια στιγμή μου είπε "άντε φεύγω" και σηκώθηκε κατ' ευθείαν, ένιωσα την ξενερωτίλα να χτυπάει άλλα επίπεδα. Πήγα μαζί του μέχρι την πόρτα, μιλήσαμε άλλα 5 λεπτά και προσπαθούσα να τον πλησιάζω δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο. Μου είπε κάποια στιγμή "λοιπόν, καληνύχτα" και μισάνοιξε την πόρτα. Εγώ δεν είπα τίποτα και έμεινα να τον κοιτάω λίγο απηυδισμένη. Εκεί με ρώτησε "τι με κοιτάς έτσι;" και το μόνο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν να τον πιάσω και να τον φιλήσω. Όπως και τελικά έγινε. Μείναμε κολλημένοι περίπου 3 λεπτά ενώ σκεφτόμουν "τι καλά, τώρα θα κάτσει κι άλλο και θα πάμε μέσα και η βραδιά θα γίνει επιτέλους ομορφότερη και δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει τώρα και και και". Με το που ξεκολλήσαμε είπε "άντε, τώρα καληνύχτα". Όσα σκεφτόμουν έγιναν θρύψαλα και απλά μουρμούρισα κι εγώ ένα καληνύχτα.

Παρ' όλα αυτά θεώρησα αρκετά μεγάλο κατόρθωμα ότι φίλησα τον τύπο που μέλωνα τόσους μήνες. Η βραδιά μου συνεχίστηκε με ένα ηλίθιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό μου. Η καρδιά μου βάραγε ρυθμούς ταμπούρλου και ένιωθα σαν μικρό παιδί. Η επόμενη μέρα παρ' όλα αυτά δεν με βρήκε όπως το περίμενα. Του έστειλα στο fb και εκείνος αντιδρούσε σαν να μην είχε γίνει τίποτα.

Σε αυτό το σημείο να πω πως ο εν λόγω τύπος αναφέρεται εδώ. Μάλιστα φίλες και φίλοι. Εκείνο το βράδυ έφαγα το πρώτο επίσημο κύμα ξενερωσιάς και ακολούθησε Το Συμβάν, τουτέστιν για όσους βαριούνται να διαβάσουν την ανάρτηση = φασώθηκα με έναν άλλον. Τις επόμενες μέρες λες και το μυρίστηκε όμως ο δικός σου ότι κάτι έγινε και ξαφνικά άρχισε να μου ζητάει να βγούμε καθημερινά, και να σου τα sms και τα τηλέφωνα.

Σε γενικές γραμμές, όλα καλά. Πέρασαν βδομάδες και χαθήκαμε λόγω διακοπών, μόλις πέρασαν κανείς δεν πρότεινε ξεκάθαρα στον άλλον κάποιον καφέ/ποτό και βρεθήκαμε πάλι στο σημείο απ' όπου ξεκινήσαμε. Δηλαδή εγώ πάλι σχετικά κολλημένη με αυτόν και εκείνος απόμακρος. Πάλι έτυχε να βρεθούμε σε μαγαζί εντελώς "τυχαία" (= -έλα πού είσαι εσύ χαμένη σήμερα; -ε είμαι στο "Τάδε" στην ΤάδεΠεριοχή. -Ααα κι εγώ με έναν φίλο μου. Θα περάσω από εκεί σε λίγο να σε δω.) όπου έπεσε (επιτέλους) κανονικό φάσωμα με εμένα να σκέφτομαι από μέσα μου "ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΧΡΙΣΤΟΥΛΗ ΜΟΥ"!

Μισό λεπτό τώρα να κάνουμε έναν μικρό υπολογισμό του τι έχει ήδη γίνει με χρονολογική σειρά:
-Ένα φιλί
-Πρώτο βαρύ ξενέρωμα, φασώνομαι με άλλον
-Πρώτο φάσωμα
Ωραία ως εδώ; Ωραία.

Είναι λοιπόν βράδυ κι εγώ έχω κανονίσει να πάω σε ένα μαγαζί στο κέντρο. Του λέω μια μέρα πριν ακριβώς πού θα είμαι, μέχρι και οδό και αριθμό. Μου άρχισε τα "μπορεί, δεν ξέρω" και ξεκίνησα να έχω ελπίδες ότι θα τον ξαναδώ μετά από τόσο καιρό. Το βράδυ που είμαι έτοιμη να φύγω του λέω "ξεκινάω εγώ από το σπίτι τώρα" και με ρώτησε πού πάω! Έμεινα λίγο κόκαλο. Του υπενθύμισα ότι του είπα και την προηγούμενη μέρα και είπε μπορεί να περνούσε. Το ξέχασε; Δεν ξέρω. Μου είπε ότι δεν ψηνόταν γιατί του έπεφτε και μακριά.

Δεύτερο μεγάλο κύμα ξενερωσιάς.

Στο μαγαζί που πήγα έφτασα με κάτι μούτρα μέχρι το πάτωμα. Ήμουν σε πολύ κακή διάθεση και επειδή ήταν και μια φίλη μου στα ίδια ξεκινήσαμε να πίνουμε και να γνωρίζουμε αβέρτα κόσμο. Αβέρτα όμως. Κατέληξα λοιπόν να μιλάω τετ-α-τετ με ένα παλικάρι με το οποίο μετά από καμιά ώρα βρεθήκαμε να πίνουμε σφηνάκια και να φιλιόμαστε. Και το επιδίωξα αυτή τη φορά.

Οπότε όσο και αν μου άρεσε ο αρχικός τύπος, όσο κι αν έκοβα τις φλέβες μου - φτάνει. Απλά νισάφι. Δεν ξανακουνάω το δαχτυλάκι μου για να στείλω ούτε "Γεια" σε sms. Πάμε γι' άλλα και πολύ αργήσαμε.

ΥΓ Το παλικάρι εκείνης της βραδιάς επιδίωξε σύντομα δεύτερη συνάντηση και δεν ακολούθησαν (thank God) αυτά που ακολούθησαν και Το Συμβάν.

12 σχόλια:

  1. Η κοπελιά από το απέναντι blog έχει φασώσει τρεις μέχρι τώρα κι εγώ απ' το Νοέμβρη είμαι offline. Δε μας τα λες καλάαααα.... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλη μου νούμερο έχεις μπλέξει σε μεγάλο παιγνίδι εδωπέρα .....να ειμαι ειλικρινής τωρα σε διάβασα εχω πιει και μερικά ποτάκια παραπάνω και δεν έχω καταλάβει εαν ο τύπος εδώ που μας λές που αρπαξες και φίλησες στην πόρτα είναι ο ίδιος που ετρεξες άρπαξες και φίλησες στον ηλεκτρικο ...

    είτε το ένα συμβαίνει είτε το άλλο , αυτό που σίγουρα κατάλαβα ειναι οτι εισαι μια γυναίκα-κυνηγός , το άγχος και η ανησυχία και ολα αυτα που νιώθεις να ξέρεις προδιαθέτουν μέχρι και τον μεγαλύτερο καμακτζή , άντρα πάντα , πόσο μάλλον να βουτάς τον άλλο και να τον φιλάς

    εγώ είχα την τύχη ή την ατυχία στα 14 προς 15 μου να κάνω πρώτη σχέση η οποία ξεκίνησε πως μια σχολική χρονιά γλυκοκοίταγα γουσταρα ενα κοριτσόπουλο συνομήλικη μου απο άλλη τάξη λίγο αλητισούλα κάπνιζε κιόλας τότε ...και μια μέρα μετα απο 8 μήνες που κυριολέκτικα σκάλιζα στιχάκια απο ξυλινα σπαθια τρυπες νιρβάνα και σφακιανάκη σε κορμούς δέντρων και δεν μπορούσα να διαβάσω ουτε για εξετάσεις τριμήνου έρχεται σε ενα διάλειμα και με λεει "γεια σου Γιάννη" με βουτάει απο τα χέρια και με σέρνει σε μια γωνιά παραπέρα εγω εντωμεταξυ άφωνος ,την ακολουθώ , φτάνουμε σε εναν τοίχο με βουτάει αγκαλία και με δίνει το ποιο ομορφο γλωσσοφιλί της ζωης μου και παράλληλα σκαρφάλωνε ενα πράμα πάνω μου με τα ποδια της .... μετα απο μισο λεπτό εγώ κόκαλλο πρωτο φιλι ητανε ... με αφήνει με κοιτάει , "σου άρεσε με λέει ?" και ξαναδοκιμάζουμε , αυτη τη φορά κουνησα και γώ λιγο τα χείλη :)

    ήμουνα 14 χρονώ ,είχα μαζί της κόλλημα , δεν είχα καμμια προηγούμενη εμπειρία με γυναίκα παρα μόνο δυο τρία "περιοδικά" ο θεος να τα κανει με γυμνές ομορφες παρουσίες και με την δεσποινίδα παλάμη :)

    σε μια στιγμή μου κατέρριψε ολα αυτα που πίστευα και ήξερα παρ'ότι μικρός - αντρας πρώτη κίνηση - άντρας δίνει το πρώτο φιλί

    το αστείο ειναι οτι έγινε σε ανύποπτο χρόνο , εγώ να φανταστείς ρώταγα φίλους μεγαλυτέρους διάβαζα άρθρα οπου έβρισκα penthouse playboy για το πώς να την ρίξω και ξαφνικά μου συνέβη αυτό

    μετα τις δυο φιλούμπες αυτές , εγώ σαν χαζός είχα μείνει κρατηθήκαμε απο το χέρι , και την γύρισα μαζί σπίτι της όταν σχολάσαμε..μείναμε μαζί ενα καλοκαίρι ,χαθήκαμε ,χωρίσαμε χωρίς ουτε εξήγηση , συνέβησαν και άλλα

    το θέμα είναι οτι εγώ σαν άντρας η πρώτη μου σχεση να το πω ? το πρώτο μου φιλί ήταν αυτό ... και πράγματι μεστην αγωνία πως να πλησιάσω και να κερδίσω το κορίτσι αυτο ήταν κάτι μαγευτικό , δε ξεχνιέται

    εισαι μια γυναίκα-κυνηγός τελικά .....ε ήθελες τον ένα ήθελες και αυτον εδώ απο πάνω και τον άρπαξες ενα πράγμα ....όπως μια λιονταρίνα που θα κάνει νάζια και θα χαζοδαγκολογάει εναν λιονταρίνο που θεωρεί αρχηγο για τα μικρά της

    συμβουλή μου σαν άντρας ....έπρεπε μάλλον και στις δυο περιπτώσεις να επιδιώξεις να τον κάνεις να θέλει και να κερδίσει το "δικαίωμα" να σε φιλήσει.......αλλο στα 14 μας και άλλο στα 19 στα 25 στα 35... άμα ένιωθε ο μάγκας αυτός οτι σε κέρδισε μετα την πρώτη γνωριμία αυτη θα ήταν άλλη και η αντιμετώπιση του

    και γώ αμα με βούταγε οποιαδήποτε και με αρχιζε στα φιλιά απο θέμα ανθρωπιάς και μόνο , έτσι το νιώθω τουλαχιστον ,δε θα την έσπρωχνα παραπέρα και θα της έλεγα "αιντε απο δοπερα πατσαβούρα" ..θα συνέχιζα το φιλάκι και σαν τελειώναμε καλο βράδυ "και μια δικαιολογία γιατι δε θέλω περαιτέρω ιστορίες" , αφου για να με φιλησες πά να πεί το αυτονόητο - οτι με θές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στην περίπτωση σου φίλη μου Νούμερο ενα απο τα δύο συμβαίνει και με τους δύο παλικαράδες αυτούς για τους οποίους γράφεις :

    1) οτι απλά δε σε θέλανε (και αν βγήκανε μαζί σου ηταν για να σταμπάρουνε φάση - δηλ. φίλες σου ,παρέα κτλ κτλ)

    2) οτι εσύ μεστο φόβο ή άγχος μη τους χάσεις απο κείνη τη ,βόλτα ,καφέ ,ποτο ,και έπειτα , βιάστηκες , έκανες την πρώτη κίνηση - φιλί - αντι να αφήσεις αυτους να πράξουν την "πρώτη κίνηση" που χετε κάνει καραμέλα κάποιες σας και να δείς ή μάλλον καλύτερα διαπιστώσεις εαν αυτοί σε θέλανε

    εγώ πως θά νιωθα αν χτές βράδυ μου σκαγες το φιλάκι αυτό .....ε θά λεγα την έχω σιγουράκι την δεσποινίδα αυτη ....αφού λιώνει για μένα ...και θα σε ζήταγα αυριο μεθαύριο να βγούμε
    εφ'οσον βέβαια σε ήθελα πάντα έτσι

    Καλό βράδυ να χετε ( παρόλα τα ποτάκια αρκετά έγραψα και πάλι :) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρες!

      @Συντάκτη: Είναι που δεν υπάρχει αντίστοιχο female edition του PUA και αυτοσχεδιάζουμε. :Ρ

      @Hondakias
      Λίγο τα μπέρδεψες με τους τύπους της άλλης ανάρτησης. Δεν είναι ο ίδιος που κυνήγησα στο τρένο. Αυτός ήταν η πρώτη φάση που έκανα αφού με ξενέρωσε ο "δικός μου".
      Η αλήθεια είναι ότι έχω το άγχος που λες - μην ξεχαστούν όλα και δεν γίνει ποτέ η κίνηση που σκεφτόμουν και σχεδίαζα. Οπότε απλά δρω αυθόρμητα και διεκδικώ αυτό που θέλω, δεν μου αρέσουν τα αργά ψησίματα. Δηλαδή πρώτο ραντεβού=τίποτα, δεύτερο ραντεβού=τίποτα, τρίτο ραντεβού=ένα φιλί και πολύ μας είναι κλπ κλπ. Το σιχαίνομαι για την ακρίβεια και με ξενερώνει πολύ.
      Χαίρομαι πολύ που πέρασες να αφήσεις σχόλιο και στο δικό μου blog. Καλό σου βράδυ! :)

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  4. @Νουμερο Λυπαμαι που στο λεω αλλα θα συμφωνησω λιγο με τον Hondakia ισως επρεπε να του δωσεις και λιγο χωρο να κανει αυτος την πρωτη κινηση. Δεν το ξερω το παιδι και ισως να εχεις απολυτο δικιο και να ειναι τοσο μαλακας που για να πιασει τα vibes να πρεπει να του καρφωσεις δορυφορικο στο κεφαλι οποτε μαζι σου και πασο. Αλλα ας κανουμε και τον δικηγορο του διαβολου. Μηπως το ολο στυλ σου του κυνηγου δεν αποπνεει εμπιστοσυνη? Μηπως ο αλλος σε πιανει ως περιστασιακο fling και μετα γυριζει το κεφαλι?Ισως μια ποιο settle approach να σε βοηθησει περισσοτερο ωστε να σε σε πλησιασει χωρις να φοβαται οτι μονο χασουρα υπαρχει απο ολο αυτο. Και στην τελικη μηπως εχει αλλα γουστα? Μπορει να γουσταρει να γυαλιζει και λιγο το πομολο αναμεσα στα πνιξιματα των κουνελιων και εκεινη την μερα να ηθελε κανα παλουκι να κρεμαστει?Δες ολες τις περιπτωσεις...παντως μου αρεσει που δεν εχεις το στυλ ολων το υπολοιπων γυναικων και περνεις αυτο που θελεις...Γινε η πρωτη διδαξας και ανοιξε τις πορτες για ολες να ειναι ανοιχτες και δεκτικες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες και συ στο blog μου. :)
      Όπως είπα και πιο πάνω στον Hondakia, δεν μπορώ τα αργά ψησίματα. Και αν δω ότι ο άλλος δεν κάνει την πρώτη κίνηση δεν συμπεραίνω αμέσως ότι δεν ψήνεται και εξηγούμαι.
      Έχω έναν φίλο ο οποίος έχει πραγματικά φοβία με τις γυναίκες. Ντρέπεται απλά και μια κουβέντα να πιάσει. Και μου γκρινιάζει συχνά ότι δεν έχει κοπέλα και δεν έχει κοπέλα και δεν αντέχει. Ώσπου τώρα λέει ψήνεται μία. Του είπα "ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ"! Και είπε "όχι αν ενδιαφέρεται θα κάνει αυτή".
      Αυτός λοιπόν είναι και ο δικός μου φόβος: μην έχω πέσει σε χέστη και δεν θέλει να κάνει πρώτη κίνηση και σκέφτεται πως αν όντως ενδιαφέρομαι θα κάνω εγώ.
      Παρ' όλα αυτά ίσως θα έπρεπε να αφήσω κάποια πράγματα να παίρνουν ροή μόνα τους. Πχ στο δεύτερο κύμα ξενερωσιάς που περιγράφω πιο πάνω εγώ πήγα και γνώρισα το παλικάρι στο μαγαζί, αλλά αυτός άρχισε να με κερνάει σφηνάκια και να με πλησιάζει όταν είχα πάει στην παρέα μου. Εκεί είναι κάτι στιγμές που λες "τι ωραίο που είναι να σε κυνηγάνε". Όμως αν βλέπεις ότι ο άλλος δεν ψήνεται ή είναι χέστης ή και τα δύο, σου έρχεται λίγο να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου και να ρισκάρεις για αυτό που θέλεις.
      Αυτά!

      Διαγραφή
  5. βασικά λίγο ασύνταχτο ήταν αυτό το κείμενο, το διάβασα δυο φορές και ακόμα δεν κατάλαβα, και αυτό το παθαίνω μόνο όταν διαβάζω τα χειρόγραφά μου. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. BasΒασικά το κείμενο είναι σαν τις γυναίκες……………..
    ΑΚΑΤΑΛΑΒΙΣΤΙΚΟ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1ον)Ρε μάγκες, εδώ λέμε τόσα χρόια να ξυπνήσουν οι γυναίκες και να αρχίσουν να μας κυνηγάνε, σας χάλασε που έγινε PUA? Μακάρι, θα την πάρω για wingwoman άμα είναι, να βγαίνουμε να κυνηγάμε και οι δύο.

    - Δεν υπάρχουν "εύκολες" γυναίκες. Υπάρχουν "ξενέρωτες" γυναίκες.
    - Ο βαθμός της "εύκολης" και της "ξενέρωτης" δεν έχει συνάρτηση με την "σοβαρότητα".

    2ον)Το κείμενο μια χαρά είναι. 10 χρόνια δημοσιογράφος δεν βρήκα κάτι ασύνταχτο. Να σας φέρω την Αγία Γραφή μήπως?

    3ον)@Νούμερο: Βασικά πιστεύω ότι αν ένας άντρας δεν κάνει κίνηση μετά από εκτενή συζήτηση, ισχύει κάτι από τα παρακάτω:
    α)Έχει σχέση/Φασώνεται/Πηδιέται με άλλη.
    β)Δεν τον τραβάς εμφανισιακά (80% εμφάνιση κοιτάμε).
    γ)Είναι κότα, παρθένος, βάλε ότι θες.

    Το τι ισχύει μόνο ο ίδιος το ξέρει. Στην προκειμένη περίπτωση δεν πρέπει να ισχύει το γ όμως. Αλλά αφού ακολούθησε το υστερόγραφο, προχώρα με το υστερόγραφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή